Petak, 18 listopada, 2024
NaslovnicaVijestiBiHStanić grupa kupovinom Maraske proširila svoj portfelj alkoholnim pićima

Stanić grupa kupovinom Maraske proširila svoj portfelj alkoholnim pićima

Vijest o tome da je Stanić grupa kupovinom Maraske proširila svoj proizvodni portfelj alkoholnim pićima odjeknula je u poslovnom svijetu diljem regije.

Stanić Beverages, tvrtka u vlasništvu Stanić Grupe, otkupila je 99 posto dionica Maraske d.d., čime je realiziran kupoprodajni ugovor o preuzimanju Maraske d.d..

Nakon potpisivanja kupoprodajnog ugovora na temelju kojeg je Stanić Beverages postao vlasnik 45,3 posto dionica Maraske d.d. koje su do tada bile u vlasništvu Koestlina i 52,9 posto dionica koje je imala Saponia, uslijedila je obvezujuća javna ponuda za otkup preostalih dionica Maraske d.d. od malih dioničara te odobrenje Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN), čime su se ispunili svi preduvjeti za zaključenje transakcije.

“Preuzimanjem Maraske d.d. Stanić grupa širi svoj proizvodni portfelj u smjeru jakih alkoholnih pića (JAP) te proširuje asortiman bezalkoholnih pića i postaje vlasnik 200 godina starog hrvatskog brenda prepoznatog u svijetu”, izjavio je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe.

Stanić Beverages jedan je od najvećih hrvatskih proizvođača bezalkoholnih pića te vlasnik dviju tvornica u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini sa zajedničkim kapacitetom od 150 milijuna litara.

Maraska d.d. proizvodi bezalkoholna pića i jaka alkoholna pića, a među njima su najpoznatiji sokovi Amarena i likeri Maraschino, Pelinkovac, Orahovac, Travarica, Šljivovica te drugi biljni i voćni likeri.

O Stanić Grupi

Stanić Grupa, kao mali obiteljski biznis, započela je sa radom još 1983. godine, tek što je tadašnje zakonodavstvo omogućilo privatno poduzetništvo.

U proteklih 30-ak godina Grupacija je dosegla poziciju tržišnog lidera u distribuciji pića, duhanskih proizvoda i tehničke robe te ostvarila plodnu, dugogodišnju suradnju s najvećim svjetskim kompanijama i brendovima.

Ubrzani razvoj započeo je realizacijom ekskluzivnog ugovora s Heinekenom i LG Electronicsom, da bi danas u porfoliju Grupacije bio cijeli niz odista vrhunskih brendova, od kojih su većina svjetski lideri u svojim segmentima.

Nova razvojna faza Grupacije započela je akvizicijom Juicy sokova krajem 2013. godine, što je označilo iskorak u segmentu proizvodnje.

POVEZANI ČLANCI

Zadnje objavljeno

- Advertisment -