Petak, 18 listopada, 2024
NaslovnicaVijestiBiHBrendiranje turističke destinacije "Južni Jadran - Dolina Neretve"

Brendiranje turističke destinacije “Južni Jadran – Dolina Neretve”

Sajam gospodarstva u Mostaru prilika je za održavanje brojnih sastanaka kako privrednika tako i predstavnika vlasti.

Brendiranje turističke destinacije “Južni Jadran – Dolina Neretve” kao jedinstvene turističke cjeline i destinacije Bosne i Hercegovine i Hrvatske, tema je Ekonomskog foruma koji je održan u okviru Sajma gospodarstva u Mostaru. Sektor turizma, koji je najviše pogođen za vrijeme pandemije Covida-19, nužno je oporaviti, a najbolji način za to je regionalno povezivanje i stvaranje zajedničkog turističkog proizvoda koji će biti pokretač razvoja privrede.

Hercegovina, kao i jug Hrvatske, obiluje bogatom povijesno-kulturnom baštinom i prirodnim ljepotama koje se nadovezuju, a uz gastronomsku i pustolovnu ponudu, čine jedinstvenu turističku cjelinu koja kao takva treba biti dio zajedničke turističke ponude dvije zemlje. Privatni sektor je ovu regiju već odavno prepoznao kao jedinstvenu turističku destinaciju i goste iz Hrvatske dovodi u Hercegovinu i obrnuto, kaže resorna federalna ministrica, ističući da iza brendiranja ovakvog projekta mora stajati vlada.

“Mislim da će biti izvanredno da radimo skupa, brendiramo ovu regiju, da promoviramo, da imamo više turista, a to znači više radnih mjesta u turizmu i veće prihode”, izjavila je Edita Đapo, ministrica turizma i okoliša Federacije BiH.

“Vrlo važno je, zato smo danas ovdje, kako ćemo se zajednički moći što više pozicionirati na tržištu jer Europa, prema europskim strateškim dokumentima do 2020. godine, a i za sljedeće desetljeće, je upravo kao jedinstvena destinacija i upravo u tom segmentu gledamo i ovo današnje brendiranje južnog Jadrana i doline Neretve. Isto tako, zračne luke su nam važan segment”, dodala je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta Republike Hrvatske.

Zračni promet izuzetno važan

Upravo razvoj zračnog prometa, konkretno Zračna luka Mostar, kako je istaknuto, može biti pokretač razvoja kompletnog turizma, ali i gospodarstva ne samo u Hercegovini, nego i šire. Cilj je vratiti broj putnika na brojku prije pandemije, što je oko 36 tisuća, a nakon toga raditi na strateškim projektima i uvođenju niskotarifnih linija, kažu u Upravi mostarske zračne luke.

Uz vjerski, sve više se traži aktivni odmor, pa su nužna sve veća ulaganja i u avanturistički turizam. Resorna ministarstva Hrvatske i Bosne i Hercegovine ističu kako će napraviti jasan plan promidžbe i brendiranja turističkih potencijala dvije zemlje kao jedinstvene destinacije Europe (BHRT).

POVEZANI ČLANCI

Zadnje objavljeno

- Advertisment -